Επ. 122: 15+ hacks για καλύτερη διάθεση

/

/

Θεμέλια

/

Δεν υπάρχουν Σχόλια
iTunes Badge
Spotify Badge
Stitcher Badge
Overcast Badge

Brain Hacker,

Θα ήθελες να μάθεις τρόπους για να χακάρεις τη διάθεσή σου, όταν το χρειάζεσαι;

Η διάθεσή μας είναι κάτι που συχνά καθορίζει το πόσο καλά αποδίδουμε στην εργασία μας ή σε άλλες καταστάσεις.

Πολλές φορές χρειάζεται να αποδώσουμε, ακόμα κι αν δεν το νιώθουμε ή δεν είμαστε έτοιμ@. Τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις;

Σε αυτό το επεισόδιο σου δίνουμε τρόπους να χακάρεις τη διάθεσή σου, όποτε το χρειάζεσαι, έτσι ώστε να ανεβάσεις την ενέργειά σου κατά βούληση και να πετύχεις όσα θέλεις.

Έχε στο μυαλό πως όσα προτείνουμε εδώ δεν αποσκοπούν στο να σε βοηθήσουν να αποφύγεις τα συναισθήματά σου. Τα συναισθήματα είναι σημαντικά και χρειάζεται πάντα να ακούμε όσα έχουν να μας πουν.

Από την άλλη, δε χρειάζεται η διάθεσή σου να εξαρτάται από αυτά, και εκεί έρχονται οι τεχνικές και τα hacks που συζητάμε εδώ για να σε βοηθήσουν.

Κάποια από αυτά λειτουργούν σε βραχυπρόθεσμη βάση και άλλα αποτελούν μακροπρόθεσμες στρατηγικές, που καλό θα ήταν να ενσωματώσεις στη ζωή σου.

Ετοιμάσου, λοιπόν, για σημειώσεις και, γιατί όχι, δοκίμασε κάποια από αυτά τα hacks σήμερα κιόλας. Θα εκπλαγείς από το πόσο απλά αλλά αποτελεσματικά είναι. 😉

Σου ευχόμαστε καλή ακρόαση!

– Δημήτρης και Φύλλις

Υ.Γ.: Για περισσότερα hacks, συμβουλές, live videos και έμπνευση, μπορείς να μας ακολουθήσεις τώρα στο Instagram από εδώ.

Σημειώσεις του επεισοδίου:

  • Ποιο είναι το θέμα του σημερινού μας επεισοδίου; [5:00]
  • Είναι σημαντικό να αποδεχόμαστε τα δυσάρεστα συναισθήματά μας [5:25]
  • Σε τι βασίζονται τα hacks για αλλαγή διάθεσης; [8:05]
  • Τα hacks για καλύτερη διάθεση: [8:40]
    • Αλλαγή φυσιολογίας & μουσική [8:50]
    • Έκθεση στον ήλιο και τη φύση [11:45]
    • Ύπνος & power naps [15:15]
    • Στρατηγική χρήση του καφέ και της ζάχαρης [17:50]
    • Σοκολάτα [19:30]
    • Φαγητό [20:20]
    • Γέλιο [24:50]
    • Κοινωνική συναναστροφή & αγκαλιές [26:10]
    • Σεξ [27:10]
    • Κάνε κάτι για κάποιον άλλον [27:55]
    • Ευγνωμοσύνη [28:25]
    • Self-care [30:05]
    • Αλλαγή της ιστορίας που λες στον εαυτό σου [32:25]
    • Να μιλήσουμε σε κάποιον [36:20]
    • Έκθεση σε inspirational υλικό [38:00]
    • Διαχείριση άγχους & διαλογισμός [39:10]
  • Η διάθεσή μας είναι στον έλεγχό μας [33:25]
  • Η σημασία της μακροπρόθεσμης διαχείρισης της διάθεσης [40:45]

Αναφορές από το επεισόδιο:

  • Προηγούμενα επεισόδια:
    • Η σημασία του να προσφέρεις
    • Ευγνωμοσύνη
  • Ταινία:
    • Inside Out

Μερικές ατάκες από το επεισόδιο:

  • “Δεν είμαστε οι σκέψεις μας και τα συναισθήματά μας. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα υπακούσουμε.”

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Τι κράτησες περισσότερο από αυτό το επεισόδιο; Πες μας στα σχόλια.

Άφησε μια απάντηση

Το email σου δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού