fbpx

Επ. 48: Πώς να χακάρεις και να επισπεύσεις μια δεξιότητα

Γεια σου Brain Hacker,

Φαντάσου να μπορούσες να μάθεις ό,τι θέλεις στο ένα τρίτο του χρόνου που χρειάζεσαι μέχρι σήμερα.

Φαντάσου να μπορούσες να απλοποιήσεις όσα έχεις να μάθεις και να εστιάσεις μόνο σε εκείνα που έχουν σημασία και που μπορούν να σου φέρουν τα πολυπόθητα αποτελέσματα.

Φαντάσου να μπορούσες να χακάρεις την αναβλητικότητα και να κάνεις κάθε μέρα εκείνο που χρειάζεται για να πετύχεις τον στόχο σου.

Σε αυτό το επεισόδιο και στα επόμενα δύο θα μάθεις να χρησιμοποιείς το σύστημα μάθησης DiSSS.

Το σύστημα αυτό αποτελείται από τα στάδια της Απλοποίησης, της Επιλογής, της Αλληλουχίας και του Ρίσκου. (Deconstruction. Selection. Sequence. Stakes.)

Θα μάθεις να αποδομείς το αντικείμενο μελέτης σου, ώστε να μπορέσεις να επιλέξεις το τι θα μελετήσεις με βάση τον στόχο σου, με ποια σειρά θα το κάνεις, και πώς θα διασφαλίσεις ότι θα είσαι συνεπής.

Η μάθηση μπορεί να γίνει εύκολα και γρήγορα. Όλα εξαρτώνται από την προσέγγιση που επιλέγουμε και από το πόσο διατεθειμένοι είμαστε να πάρουμε την ευθύνη και τον έλεγχο της διαδικασίας.

Εδώ θα μάθεις πώς να κάνεις και τα δύο για να μάθεις ό,τι επιλέξεις πολύ πιο εύκολα και γρήγορα απ’ ότι συνηθίζεται.

Σου ευχόμαστε καλή ακρόαση!

– Δημήτρης και Φύλλις

Σημειώσεις του επεισοδίου:

  • Ποιο είναι το θέμα του σημερινού μας επεισοδίου; [2:30]
  • Πώς να κάνουμε απλούς τους τρομακτικούς και αδιευκρίνιστους στόχους [4:40]
  • Τι είναι η αποδόμηση και πού εφαρμόζεται; [6:10]
  • Ποιο είναι το πρώτο βήμα για την αποδόμηση; [10:00]
  • Ερευνώντας τη δεξιότητα [11:30]
    • Ελαχιστοποίηση (reducing) [13:30]
    • Συνέντευξη [15:30]
    • Αντιστροφή [28:00]
    • Μετάφραση [32:00]
  • Η αποδόμηση πρέπει να γίνει πολλές φορές [21:00]
  • Η αξία του να διδάσκεις και η τεχνική Feynman [35:55]
  • Τι μπορεί να σε κάνει να αποτύχεις; [38:20]

Αναφορές από το επεισόδιο:

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Τι κράτησες περισσότερο από αυτό το επεισόδιο; Πες μας στα σχόλια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *