Επ. 145: Πώς να νικήσεις την τελειομανία

/

/

Θεμέλια

/

2 Σχόλια
Spotify Badge
iTunes Badge
Stitcher Badge
Overcast Badge

Brain Hacker,

Νιώθεις συχνά πως όσα κάνεις δεν είναι αρκετά;

Είσαι αυστηρός/ή με τον εαυτό σου και πιέζεσαι διαρκώς για να φτάσεις ένα ιδανικό που μοιάζει να είναι μονίμως έξω από τις δυνατότητές σου;

Αν απάντησες “ναι” στα παραπάνω, έχεις σοβαρά συμπτώματα τελειομανίας.

Η τελειομανία είναι κάτι που συχνά θεωρείται θετικό χαρακτηριστικό, ενώ ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Πολλοί/ές από εμάς μαθαίνουμε μεγαλώνοντας πως όσα κάνουμε δεν είναι ποτέ αρκετά. Πώς κάποιος, κάπου, κάνει τα πάντα καλύτερα από εμάς και πως πρέπει μονίμως να κυνηγάμε αυτό το καλύτερο, περισσότερο, ικανότερο…

Αυτό οδηγεί στο να εσωτερικεύουμε αυτήν την πεποίθηση και να τη στρέφουμε ενάντια στον εαυτό μας σε κάθε ευκαιρία.

Όπως καταλαβαίνεις, κάτι τέτοιο δεν είναι σε καμία περίπτωση υγιές και μπορεί να οδηγήσει σε χρόνιο στρες, άγχος, αίσθημα απελπισίας, αναβλητικότητα, κατάθλιψη, και ό,τι άλλο αρνητικό μπορείς να φανταστείς.

Πώς το αλλάζεις, όμως;

Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε για τα είδη της τελειομανίας και δημιουργούμε επίγνωση γύρω από το γιατί και πώς συμβαίνει.

Έπειτα σου δίνουμε απλά βήματα και στρατηγικές για να αρχίσεις να σπας τα μοτίβα σκέψης και συμπεριφοράς που οδηγούν στην τελειομανία.

Θυμήσου: η τελειομανία είναι κάτι που μπορείς να αρχίσεις να χρησιμοποιείς υπέρ σου. Τους τρόπους θα τους μάθεις εδώ.

Σου ευχόμαστε καλή ακρόαση!

– Δημήτρης και Φύλλις

Υ.Γ.: Εσύ απέκτησες το δικό σου The Goal Hacking Journal ή ακόμη;

Το journal σε βοηθάει να εστιάσεις στον #1 στόχο σου έξυπνα και να τον πετύχεις σε 90 ημέρες!

Το δικό σου αντίτυπο σε περιμένει εδώ.

Σημειώσεις του επεισοδίου:

  • Ποιο είναι το θέμα του σημερινού μας επεισοδίου; [7:35]
  • Οι επιπτώσεις της τελειομανίας [8:45]
  • Δεν είναι όλη η τελειομανία ίση [23:25]
    • Τα είδη της τελειομανίας [26:30]
  • Πώς να νικήσεις την τελειομανία [29:45]
    • Mindset [30:05]
    • Ο κανόνας του 70% του Jeff Bezos [33:15]
    • Τα χρήματα λατρεύουν την ταχύτητα [38:45]
    • Η σημασία των εναυσμάτων [40:25]
    • Ο νόμος του Parkinson [43:15]
    • Αυτο-συμπόνια & Αποδοχή [44:35]
    • Προτεραιότητες [46:35]

Αναφορές από το επεισόδιο:

Μερικές ατάκες από το επεισόδιο:

  • “Το μέτριο που κάνεις είναι πολύ καλύτερο από το τέλειο που δεν κάνεις.”
  • “Η βαρύτητα χρειάζεται να δίνεται στην ίδια τη διαδικασία.”

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Τι κράτησες περισσότερο από αυτό το επεισόδιο; Πες μας στα σχόλια.

2 Σχόλια. Leave new

  • 1. Το σύνδρομο του απατεώνα-αυτοσαμποταζ.
    2. Τα τέλεια πρότυπα που λανσάρονται κ η αναπόφευκτη σύγκριση (φουλ στρεσογόνο).
    3. Η υπεραναληση δημιουργεί παράλυση.
    4. Και οτι συγκρίνουμε τον εαυτό μας με το τελικό τέλειο αποτέλεσμα και όχι με την καθημερινή μας εξέλιξη.

    Απάντηση
  • Παιδιά απλά δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω! Ακούω το podcast σας εδώ και αρκετούς μήνες και πραγματικά όποτε το ακούω μου δίνετε τόσο motivation και clarity. Αυτό το επεισόδιο όμως ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν και δεν το ήξερα. Είναι σαν να με βρήκατε μέσα στον πάτο του πηγαδιού της αδράνειας και της αναβλητικότητας και απλά να με τραβήξατε την πιο κατάλληλη στιγμή! Ευχαριστώ τόσο πολύ! Είστε απλά τοπ!

    Απάντηση

Άφησε μια απάντηση

Το email σου δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού